Monday, Apr 14   ( 15, )
J
aint havin non of ur shits 2day

aint havin non of ur shits 2day

J
7: Draw a same pic with your dominant and non-dominant hand.
man i feel like a jerk im actually ambidextrous u guys
12: Draw your favorite thing to draw

YE
oh yeah and re: music i have a last.fm !
ask me more if u so please

7: Draw a same pic with your dominant and non-dominant hand.

man i feel like a jerk im actually ambidextrous u guys


12: Draw your favorite thing to draw

YE

oh yeah and re: music i have a last.fm !

ask me more if u so please

yas boo yasssss you looked so cute with Angelic Pretty. I guess you could say.. you looked real pRETTY hehe ok bye <3
ASKED BY ruskirach

oh my gosh
oh geeeee

ty ////////////////// <3

Tuesday, Apr 08   ( 0, )

MY GRAD DRESS CAME IN O SHIT AAAAAAAAAAAAAA


ITS LIKE I WENT TO JAPAN AN FKN WALKED INTO THE BOUTIQUE

heavy breathing

more heavy breathing LOOK AT ALL THE DETAIL THAT WENT INTO THIS

like LOOK AT THIS BULLSHIT

LOOK AT THIS BULLSHIT

PROPER PIX WHEN I GET ACCESSORIES BHWBDWGDBHYWVBFDHW +.。ヽ(*>∀<*)ノ。.+。

and some1 to photo me ;w;/

Monday, Apr 07   ( 26, )
J
i bought my first lipstick ever and it makes me feel cool while i work

i bought my first lipstick ever and it makes me feel cool while i work

11: Do you listen to music when you draw? Favorites?

oh jeez like i dunno what i would do if i didn’t have music while i drew i would just wither and stare blankly at my desk

rn it’s crunch time, so im loading up on motivational shit
usually speed metal, 80’s power rock, and kyary pamyu pamyu

sometimes i need to tone it down so i dont get too tense, and that’s when i’ll go for tame impala, ducktails, atlas sound, etc etc ;w;~~

3:Show a thing you last drew, no matter how small or a “doodle” it is.

OK BUT JUST A PEEK

i was up til 5am finishing the last of ‘em!!!!! ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

7 AND 12 COMING UP !!!! 
i very busy BUT WILL DO

Friday, Mar 28   ( 5, )
Friday, Mar 28   ( 30572, )
◦°˚\(*❛‿❛)/˚°◦

updated the blog loooooook

Wednesday, Mar 26   ( 8, )

typhly:

some days i try
some days i don’t
and there’s days that i just want to die 

day to day sadness, and everyday woe
i’ve learned to accept it as my life

but each day brings new friends,
like that bird on the stairway
or that black cat that looks as gloomy as me  
and although i hate them, there’s people i love
that offer so much to me for free

like that guy on the internet who sent me a thanks,
or the cashier at the store with her smile,
or my best friends who are with me every day 

and i’ve said sorry too many times
when i’m not really sorry at all
just a tic of an insecure mind

but i really mean this one:

i’m sorry for being such a downer
i’m sorry for being a fragile heart breaker
i’m sorry for terrifying
all you precious life saviors

and i’m sorry that’s what it means to be with me 

Monday, Mar 24   ( 9, )
#lmao
Monday, Mar 24   ( 1, )

MORE BGs FOR DA FILM

(and things are ok now ;w; thx for carin ilu guys)

Monday, Mar 24   ( 69, )
i hope everything turns out okay!
ASKED BY Anonymous

hey thanks i really appreciate that !! ; w; <3

right now i just gotta believe it will

Monday, Mar 24   ( 0, )

my special lil guy is in trouble and i can’t do anything about it ’ n’ all i can do is yell into the void that is the internet

Monday, Mar 24   ( 0, )
B)

click if u wanna listen to whatever i’m listening to for crunch time =w=y

bware
only tru hardcores allowed

Thursday, Mar 20   ( 2, )